حل اختلافات کارگری و کارفرمایی

Resolving labor and employer disputes

در جامعه امروز و با توجه به سلایق و نوع رفتار افراد مختلف اجتماع چه کارفرما باشند و چه کارگر برداشت ناصحیح از قوانین و یا سلیقه ای عمل کردن امری اجتناب ناپذیر است.
بارها دیده شده افراد بعد از مدت های طولانی همکاری بنابر دلایل بسیار پیش پا افتاده ای قطع همکاری می کنند و متاسفانه کار به شکایت و دادرسی می رسد.
ولی آیا شکایت و رسیدگی در مراجع حل اختلاف وزارت کار تنهاترین راه است.؟
قطعا پاسخ منفی است ؛ چراکه عموما می توان با برگزاری جلسات با طرفین دعوا و اعلام و گوشزد کردن حق و حقوق قانونی هر یک از اصحاب دعوا موضوع را قبل از نیاز به دادرسی در مراجع حل اختلاف فیصله داد.
گروه مشاوران پرهام این آمادگی را دارد ضمن رعایت قوانین مصرح کار و تامین اجتماعی و با درنظر گرفتن تمامی جوانب اجتماعی و حرفه ای و اخلاقی نقش میانجی در اینگونه اختلافات را ایفا کرده تا بتوان قبل از ارائه دادخواست در مراجع حل اختلاف موضوع را خاتمه داد.
بدین ترتیب در وقت و انرژی کارفرما و کارگر صرفه جویی شده و تعداد پرونده های مورد رسیدگی در مراجع حل اختلاف نیز کاهش خواهد یافت.
پس چنانچه موضوع یا اختلاف نظری با کارفرما یا کارگر خود دارید قبل از اینکه موضوع شکایت مطرح شود با گروه مشاوران پرهام تماس بگیرید.


سایر خدمات مرتبط

مشاوره تامین اجتماعی

گروه مشاوران پرهام همزمان با احداث راه آهن اولین قوانین در خصوص کار و حمایت از کارگران شکل گرفت و در سال 1301 با تصویب قانون استخدام کشوری مفهوم بازنشستگی در کشور ما برای نخستین بار بیان شد. مدتی بعد از آن با تصویب رسیدن اولین قانون کار اجمالی و ایجا ...

جهت ارتباط با ما و در خواست مشاوره با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید

تمامی حقوق برای گروه مشاوران پرهام محفوظ است. 1400

Web design and Seo by Serentco

خدمات وبلاگ خانه سوالات درباره ما